[linux-network] usb kablo modem

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 13:00:42 EEST

    merhabalar,
    kendime yeni suse 8.2 kurdum. ilk basta klavye sorunum
    vardı, hallettim. simdi de kablo modem sorunum var!
    harddiskimde xp de var, ve xp ile kablo modemi
    sorunsuz usb girisinden kullanabiliyorum. aynı sekilde
    linuxtan da kullanmak istiyorum. ama basaramadım!
    modemi usbden takınca tanıyor ama normal modem gibi!
    yani benden çevrilcek numara, kullanıcı adı, şifre
    istiyor. ethernet opsiyonum da var. ethernet kartına
    takınca da hiçbir şey olmadı! özel bir takım ayarlar
    mı gerekiyor? ayrıca ethernet kartımı kendi modelinden
    baska bir model olarak gösteriyor. disketinde linux
    sürücüleri var. kartı disketinden nasıl tanıtabilirim
    linuxa? belki bu sorun yaratıyordur diye düsünüyorum.
    ama ilk önceliğim usbden bağlantı sağlayabilmek!!!
    tesekkürler...