[linux-network] Re: root

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:42:32 EEST

        Ya arkadaslar redhat 6.0 kulaniyorum ve eskiden bu makinaya telnetten root olarak bagalan biliyodum etc nin icinde bir dosyada degisiklik yapiliyordu boylelikle bagalanmasi salaniliyordu ben telnetten memnunum sonra pc kendi yerel networkumuzde sadece ogrenme amacli kurulmus bir pc ve kendimizi gelistiriyoruz eger sisteme su ile root olarak girersem makinayi kapatamiyorum bile kullanici eklenemiyor bunun gibi bir yigin problem yani oneriden cok sunu istiyorum root olarak telnetten bagalanmak icin etc nin icinde nasil bir modifiye yapmam gerekiyor hepsi bu:(