[linux-network] squid calışmıyor !!

---------

From: erol dursun (erolldursun@hotmail.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:54:29 EEST

    merhaba arkadslar !! benim bi problemim var ?
    sco united 4.0 linux kullanıyorum kernel 2.4.19
    squid versiyon 2.4.stable7
    daha once calısan yapım simdi calışmıyo? config fileimda degişiklik yok!!
    squid i calıstırdıgımda asagıdaki mesajlari alıyorum.ve internete cıkış
    gercekleşmiyor.
    var/log/message içinde squid parent child process XXXX exited due to signal
    9
    var/log/message içinde squid parent child process XXXX started
    bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim iyi calışmalar!!!

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.