[linux-network] Re: root

---------

From: CEVAHIR PILPIL (cevahir.pilpil@finansbank.com.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:37:42 EEST

    Huseyin Bey selamlar,
       Yanlis hatirlamiyorsam yeni nesil dagitimlarda
       telnetten root olarak sisteme baglanmak PAM ile
       engelleniyor. Bunun nedeni de daha once de belirtildigi gibi
       guvenlik. Ben de farkli bir kullanici ile baglanmanizi
       oneririm. Hatta bir adim daha ileri gidip arkadaslarla
       ayni seyi tavsiye edecegim. ssh kullanmanizi...

       İyi calismalar

    Please respond to linux-network@liste.linux.org.tr
    Sent by: linux-network-bounce@liste.linux.org.tr