[linux-network] Re: nameserver

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 20:30:07 EET

Evet teşekkür ederim. En net cevap sizden geldi ve bu sefer tam olarak
anladım. Bir önceki cevaptada bazı sorularımı çözdüm. En azından sorun bende
değil hosting firmasında onu anladım.

Tekrar teşekkürler...

hiyerarşik düzende benden daha üstte duran bi makinanın beni nameserver
olarak tanıtmasımı lazım?