[linux-network] Re: [linux-network] WAN kartları - ne tavsiye edersiniz

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Mon 10 Feb 2003 - 13:16:06 EET

    MOXA n=FDn bir kart=FD var. Ben almay=FD d=FC=FE=FCn=FCyorum yeni haz=FDr=
    lad=FD=F0=FDm=FDz wan
    projesinde. $ 200 gibi bir fiyatla olduk=E7a iyi g=F6r=FCn=FCyor. www.mo=
    xa.com.tw
    den daha fazla bilgi alabilirsiniz. Model C101 PCI.=0D
     =0D
    -------Original Message-------=0D
     =0D
    From: linux-network@linux.org.tr=0D
    Date: 09 =DEubat 2003 Pazar 18:16:44=0D
    To: linux-network@linux.org.tr=0D
    Subject: [linux-network] WAN kartlar=FD - ne tavsiye edersiniz?=0D
     =0D
    Selam,=0D
    =0D
    E1 WAN i=E7in ne gibi kartlar kullan=FDyorsunuz, ne tavsiye edersiniz?=0D
    =0D
    Sangoma'n=FDn DSU/CSU entegreli kartlar=FDn=FD kullanan var m=FD? Sangoma=
     kullanan
    var =0D
    m=FD? ImageStream'in kart=FDn=FD (tek kart olarak) kullanan var m=FD, yok=
    sa kapal=FD =0D
    kutu olarak m=FD al=FDyorsunuz? =0D
    =0D
    K=FDsaca, bu konuda tecr=FCbelerinizi payla=FE=FDrsan=FDz sevinirim. Bir =
    E1 i=E7in CISCO
    =0D
    almak yerine bir WAN kart=FD almak d=FC=FE=FCn=FCyorum. =0D
    =0D
    Esen kal=FDn,=0D
    Deniz=0D
    =0D
    =0D
    =2E=20

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/gif
    -- File: IMSTP.gif