[linux-network] Re: WAN kartları - ne tavsiye edersiniz?

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 11 Feb 2003 - 20:09:19 EET

Salı 11 Şubat 2003 11:01 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Öncelikle tüm listenin kurban bayramını kutlamak istiyorum.

> Çekirdeğin içinde kartın kendi adıyla değilde ona benzer başka bir driverı
> kullanarakta yükleyebilirsiniz. Mesela kendi SURECOM ethernet kartımı
> "Myson Based" olarak kernel'den seçtim ve eth0 configrasyonunda realtek
> 8139 chipsetli olarak tanıttım. Bilmem yeterince açık olabildimmi.

Açık oldunuz, fakat bu WAN kartları bildiğim kadarı ile bir hayli
"proprietary" olur. Ethernet kartları gibi çipleri Uzak Doğu'dan kilo işi
alınıp üzerine marka basan firmanın pek bir katma değeri olmayan tarzdan kart
deÄŸildirler.

Esen kalın,
Deniz