[linux-network] Re: [linux-network] Re: WAN kartları - ne tavsiye edersiniz?

From: Orkun \ (karatekid@softhome.net)
Date: Tue 11 Feb 2003 - 11:01:15 EET

Öncelikle tüm listenin kurban bayramını kutlamak istiyorum.

> Cyclades haricinde kullanıldığını duyduğunuz kart var mı? Cyclades'in
> sürücüsünü açık kaynak olarak dağıtması kolaylık, fakat normal çekirdek
> içerisinde sürücülerini bulamadım. Acaba ben mi yanılıyorum, çünkü
> README'lerinde normal çekirdekte sürücülerinin bulunduğu yazıyor, fakat
> çekirdek kaynaklarında bulamadım -- iyice grep'ledim...

Çekirdeğin içinde kartın kendi adıyla değilde ona benzer başka bir driverı
kullanarakta yükleyebilirsiniz. Mesela kendi SURECOM ethernet kartımı "Myson
Based" olarak kernel'den seçtim ve eth0 configrasyonunda realtek 8139
chipsetli olarak tanıttım. Bilmem yeterince açık olabildimmi.

Haydi Rastgele :)
Orkun "Phobos" BALCI