[linux-network] Re: account açma.

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Fri 07 Feb 2003 - 18:55:54 EET

Ben bu maksatla bir script yazdim. Script icinden de adduser
calistiriyorum. Script icinde gerekli dizin/dosya kopyalama
isini yapiyorum, kontrollerini yapiyorum eger varsa diye ve
sonra da adduser calistiriyorum script icinde.

Parametre olarak -k ya da -m olacakti. Bir dizin=
 belirtebiliyorsunuz
birebir kullanici icin kopyalasin diye. (bknz: man adduser)

-p xxxxxx:
xxx yerine crypt(parola, parola) koyarsaniz sizden parola da=
 istemez.

Saygilar.

>Yeni a=E7aca=F0=FDn her kullan=FDc=FD=A0i=E7in /etc/skell dizininde olanlar,
>kullan=FDc=FDn=FDn ev dizinine kopyalan=FDr. Bahsetti=F0im dizinde
>kullan=FDc=FDn=FDn Xwindows ayarlar=FD=A0da var. E=F0er eksiklik varsa,=
 ba=FEka

 gibi.