[linux-network] Re: account açma.

From: Bulent Tas (bultas@ttnet.net.tr)
Date: Thu 06 Feb 2003 - 15:48:10 EET

Selam Ahmet.

Yeni açacağın her kullanıcı için /etc/skell dizininde olanlar, kullanıcının ev dizinine kopyalanır. Bahsettiğim dizinde kullanıcının Xwindows ayarları da var. Eğer eksiklik varsa, başka bir Linux ile çalışan bilgisayar ile karşılaştır. Eğer /etc/skell/ altında public_html dizini oluşturursan bu dizin yeni açılan her kullanıcının ev dizinine de kopyalanır. Eğer /etc/skell ayarı ile çözülmez ise Xclient, initrc gibi dosyalara yoğunlaşmalısın.

Başarılar dilerim.

Bülent Taş