[linux-network] Re: Telnet

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 12:26:32 EST

Selamlar

Telnet daemon herhangi bir sebeple (networkü etkileyen)
takılıyor olmalı.
ps -eadlf|grep telnet komutu telnetd processini bulup
kill ederseniz servise devam eder.
Bu arada telnet yerine SSH kullanmanızı da nacizane öneririrm.

İyi çalışmalar diliyorum.

Yunus ÇİÇEK
Karma-D iletişim sistemleri Ltd. Şti.
www.karma-d.com