[linux-network] Telnet

---------

From: Sezin Ulutas (sezin.ulutas@flumen.com.tr)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 08:48:09 EST

    Selamlar Redhat 7.3 =FCzerinde Telnet =E7ali=FEtiriyorum.Makina firewall
    olarak kurulu ve i=E7 network e telnet a=E7ili yalnizca bugun telnet =
    ile
    baglanmaya =E7ali=FEtigimda server is busy
    Mesaji aliyorum.

    Makinayi restart edince bir kere baglanabiliyorum ikinci sefere server
    is busy.!!!! Mesaji almaya devam ediyorum.
    ne yapmak gerekiyor bir turlu bulamadim yardimci olursaniz sevinirim.

    Sezin Uluta=FE=20
    Information Technology Department=20
    Matris Tekstile=20