[linux-network] Re: netsis ve linux RM/COBOL runtime

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 12:24:05 EST

    Selamlar,
    Nebim yada RMCOBOL kullanan herhangi bir yazılım için dosemu/wine vs
    zorlamaya gerek yok.
    çünkü RMCOBOL linux,ta native çalışıyor.
    yapmanız gereken nedir.
    rmcobol ,u linux ta çalıştıracak runtime ,i sağlamak
    ben bu konuda yardımcı olurum. (2004-Ocak başından itibaren siteye
    koyacağım.)
    2..) batch dosyasini linux batch ile düzenleyeceksiniz.
    RUNPATH=C:\xxx\xxx yazan yere
    RUNPATH=/home/xxx yazacaksınız
    3..) RUN.MSG ve RMC.MSG dosyalarını /usr/bin altına kopyalacaksınız.

    ve çalıştıracaksınız.
    belki fonksiyon tuş ayarları yapmanız gerekebilir.
    termcap yada terminfo edit edebiliyorsanız sorun yok.
    gerekirse orada da yardımcı olururm.

    İyi Çalışmalar diliyorum.

    Bu arada muhasebeci için gönül dolusu teşekkürler.
    yalnız nasıl destekleyebiliriz. lütfen daha açık yazılsın.
    Penguenlerin birbirini desteklemesi lazımki ayıbalıkları yemesin.

    Yunus ÇİÇEK
    Karma-D iletişim sistemleri Ltd. Şti.
    www.karma-d.com