[linux-network] Re: netsis ve linux RM/COBOL runtime

---------

From: Umit Dayioglu (webmaster@webteknik.com)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 07:36:04 EST

    Teşekkür ederim. Aslında Nebim'i arkadaşımın sistemini Linux'a dönüştürmek
    ve aramıza bir penguen daha katmak için linuxta çalıştırabilmek istiyorum.
    Arkadaşımın tek kaygısı Muhasebe programının linux içinde çalışabilmesi.
    Tabii bunun için extra bir maliyet yüklenmek istemiyor.
    RM/COBOL için free bir çözüm varmı bilmiyorum. Runtime'lar genelde ücretli
    oluyor diye biliyorum.
    Aynı yazılımı DOS ta herhangi bir makinede çalıştırabildim. Dosyalar içinde
    runtime diye bir dosya da görmedim aslında.