[linux-network] Re: netsis ve linux RM/COBOL runtime

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 09:51:25 EST

    Herkese selam

    Netsis yada nebim'i daha once kullanmadim ama linux icin "muhasebeci" ismini
    verdigim GPL lisansli, gtk+ & mysql kullanan bir muhasebe programini sabirla
    yazmaya devam ediyorum. Arkadasinizin ihtiyaclarina cevap verip -
    veremeyecegini anlamak icin programi http://muhasebeci.sf.net adresinden
    indirebilirsiniz.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net