[linux-network] Re: Rv: TV Karti Ile Cafede Tv Izleme

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 15:47:09 EST

    Diger bilgisayarlarin IP leri statik ise tek yapilmasi gereken serverda=20
    calisan ve =F6rnegin TV kartin g=F6r=FCnt=FCs=FCn=FC alan programin herhang=
    i bir dameon=20
    vasitasiyla belli bir porta y=F6nlendirilmesi... Bu islemi yapan bir progr=
    am=20
    var mi bilmiyorum ama olmali.. Bir bakmak lazim. Bu is icin rhost da=20
    kullanilabilir gibi geliyor..