[linux-network] Video server

---------

From: Yunus ÇIÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 15:05:07 EST

    Linux,ta XXXX yazilimi varmi ? bence yanlis bir soru.
    XXX konusu ile yazilimi nerden bulabilirim demek gerek.
    MICRO$OFT altindaki yazilimlara en az 5 alternatif bulabilirsiniz coguda GPL
    lisanslidir.
    aradiginiz yazilimi videolan.org da bulabilirsiniz.
    MPEG-1/2/4/DIVX digital TV, Uydu, Video ,CD,VCD,DVD vs her türlü giristen
    yazyin yapabilirsiniz.
    Linux,a server yazilimini client,lara da client yazilimini yükleyin.

    Iyi seyirler.