[linux-network] Re: Rv: TV Karti Ile Cafede Tv Izleme

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 06:37:42 EST

    Selamlar..

    TV KArtindan real-time capture ve ardindan buffering+MPEG encoding,
    benim diyen makineyi zorlayabilecek bir istir. Dahasi real-time OS
    gerektirir. Oysa ne Windows 2000, nede Standart Linux Real-time
    calismaz.

    Bu yuzden iyi netice almak icin hardware MPEG encoding yapabilen,
    dazzle gibi kartlar tercih edilmelidir.

    Bu tur bir kartiniz varsa VideoLAN size gereken her seyi sunar.

    Tipik TV karti ile ffmpeg kullanarak bu isi gene yapabilirsiniz.
    Windows'larin stream alabilmesi icin, yayini ASF olarak yapmalisiniz.
    Buda goruntu kalitesini dusurur.=20

    Tipki sizinki gibi, bizim cafedede TV karti kullanarak bunu yaptik
    yillar once. Sonuc tatmin ediciydi.=20

    Saygi ve sevgiler..