[linux-network] Re: Evolution Sorunu ?

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 04:42:57 EST

    On Tue, 2003-12-09 at 10:10, Guray Satici wrote:
    > dedigin sekilde denedim ama her hangi bir hataya denk gelemedim
    > log dosyasina SMTP AUTH ile ilgili her hangi bir hata yazmadi
    > http://lists.ximian.com/archives/public/evolution/2003-December/034209.html
    > arsivlere bakiyorum da bi suredir ...
    > bu konu hakkinda soyle bi link buldum
    > orda dosyayi edit lemem soyleniyor ama
    > ne yapilmasi ne edilmesi lazim tam belli degil
    > bir de siz inceleyip bakarsaniz iyi olur :)

    Su anda CAMEL SMTP modulunun maintainer'i olan Jeffrey Stedfast da benim
    size verdigim yanitin aynini vermis. Ozetle diyor ki, sorun sizin SMTP
    sunucunuzda.

    Cozum olarak eger isterseniz sorunlu olan SMTP sunucuza gore kendi
    evolution surumunuzun kod tabaninda degisiklik yaparak duzgun
    calismasini saglamayi denemenizi oneriyor.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Þ.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part