From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 04:44:49 EST
simdi isin ilginc yani shu
ayni evolution versionu ile ayni SMTP sunucuya baglanilip mail gonderilebilen
arkadasim mevcut ...
Ayni binada farkli yerlerde bulunmamizin evolution icin bi zarari oldugunu
sanmiyorum ... Kendisi de slack 9.1 kullaniyor ve 1.4.5 evo kullaniyor
Ama kendisi su an catir catir mail gonderior
Neyse sorunu slack i yeniden kurmakta buldum su anlik
sistemimle ilgili bir sorun oldugunu farzediyorum
evo. calisiyor cunku bu SMTP sunucusu ile :)
SMTP sunucusunun da sorunlu oldugunu sanmiyorum acikcasi
binlerce musteri kullanabiliyor nitekim suncuyu
On Tue, 09 Dec 2003 11:42:57 +0200, Enver ALTIN wrote
> Merhaba,
> On Tue, 2003-12-09 at 10:10, Guray Satici wrote:
> > dedigin sekilde denedim ama her hangi bir hataya denk gelemedim
> > log dosyasina SMTP AUTH ile ilgili her hangi bir hata yazmadi
> > http://lists.ximian.com/archives/public/evolution/2003-December/034209.html
> > arsivlere bakiyorum da bi suredir ...
> > bu konu hakkinda soyle bi link buldum
> > orda dosyayi edit lemem soyleniyor ama
> > ne yapilmasi ne edilmesi lazim tam belli degil
> > bir de siz inceleyip bakarsaniz iyi olur :)
>
> Su anda CAMEL SMTP modulunun maintainer'i olan Jeffrey Stedfast da benim
> size verdigim yanitin aynini vermis. Ozetle diyor ki, sorun sizin
> SMTP sunucunuzda.
>
> Cozum olarak eger isterseniz sorunlu olan SMTP sunucuza gore kendi
> evolution surumunuzun kod tabaninda degisiklik yaparak duzgun
> calismasini saglamayi denemenizi oneriyor.