[linux-network] Re: Evolution Sorunu ?

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 04:44:49 EST

    simdi isin ilginc yani shu

    ayni evolution versionu ile ayni SMTP sunucuya baglanilip mail gonderilebilen
    arkadasim mevcut ...

    Ayni binada farkli yerlerde bulunmamizin evolution icin bi zarari oldugunu
    sanmiyorum ... Kendisi de slack 9.1 kullaniyor ve 1.4.5 evo kullaniyor

    Ama kendisi su an catir catir mail gonderior

    Neyse sorunu slack i yeniden kurmakta buldum su anlik
    sistemimle ilgili bir sorun oldugunu farzediyorum

    evo. calisiyor cunku bu SMTP sunucusu ile :)

    SMTP sunucusunun da sorunlu oldugunu sanmiyorum acikcasi
    binlerce musteri kullanabiliyor nitekim suncuyu

    On Tue, 09 Dec 2003 11:42:57 +0200, Enver ALTIN wrote