[linux-network] Re: Evolution Sorunu ?

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 03:10:53 EST

    dedigin sekilde denedim ama her hangi bir hataya denk gelemedim
    log dosyasina SMTP AUTH ile ilgili her hangi bir hata yazmadi

    http://lists.ximian.com/archives/public/evolution/2003-December/034209.html

    arsivlere bakiyorum da bi suredir ...
    bu konu hakkinda soyle bi link buldum
    orda dosyayi edit lemem soyleniyor ama
    ne yapilmasi ne edilmesi lazim tam belli degil

    bir de siz inceleyip bakarsaniz iyi olur :)

    On Tue, 09 Dec 2003 09:16:39 +0200, Enver ALTIN wrote