[linux-network] Re: pop3 auth problemi

---------

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 18:03:59 EEST

    SuSE 8.2'deki ipop3d, clear text şifreleri kabul etmeyecek şekilde
    derlenmiştir. pop3s protokolü ile sorunsuz çalışıyor. Bu işlem için de
    bir sertifika üretmek gerekiyor. Sertifika (cert + key)
    /etc/ssl/certs/ipop3d.pem dosyasında saklanır.

    Ya da imap paketinin source rpm'ini install edin ve
    /usr/src/packages/SPECS/imap.spec dosyasının 83. satırını

    make lnp MYCFLAGS="$CFLAGS" SSLTYPE=unix

    şeklinde değiştirin ve rpm -bb imap.spec komutuyla rpm dosyasını
    oluşturup sisteme tekrar install ediniz.

    Bu şekilde ipop3d programı clear text şifrelerle de çalışacaktır.

    İyi çalışmalar.

    --