[linux-network] Re: pop3 auth problemi

---------

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 18:31:50 EEST

    ipop3d server'da duz metin sifrelemeye izin vermiyor olabilir,
    en basitinden Kmail pop3 sunucu ayarlarinda sunucunun neyi destekledigini
    kontrol et gibi bir test vardi. o da yardimci olabilir.
    Suse'de qpopper' i da deneyin /etc/inetd.conf 'ta ipop3d
    satirini onune # koyup qpopper'in onundeki kaldirin
    inetd'yi restart edin .

    --
    Bulent Tatlidil
    info[+]TRON A.S.