[linux-network] pop3 auth problemi

---------

From: Burak YILDIRIM (burak@iceleczakoop.com)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 23:25:30 EEST

    Suse 8.2 üzerinde sendmail, pop3, dns, squid kurulumu yapıyorum. Pop3
    dışında tüm servisleri çalıştırdım. Mail almak istediğimde mail.log'a
    aşağıdaki mesajı atıyor.

    ipop3d Command stream end of file while reading line user=??? host=xxx.xxx.com [xxx.xxx.xxx.xxx]
    host ve ip bilgileri doğru, kullanıcı sistemde tanımlı.
    telnet ile pop3 portuna bağlandığımda aşağıdaki sonucu alıyorum.

    Connected to mail.
    Escape character is '^]'.
    +OK POP3 xxx.xxxx.com v2001.80 server ready
    user xxxxx
    -ERR Unknown AUTHORIZATION state command

    Nerede hata yapıyorum ? Yardımlar için şimdiden teşekkürler.