[linux-network] Ynt: adsl

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 17:18:24 EEST

    ben corecess kulaniyorum ethernetli olanini driver felan kurmana gerek
    kalmiyor iki ethernet kartiyla basit bir sekilde dagtiliyor da ve
    corecessler turkiyede alcatelden sonraki en iyi adsl modem lerdir delink ve
    digerleri bes para etmez modemler konusunda fiyat ve modem olarakta
    yardimci ola bilirim saygilar