[linux-network] Qmail Outlook Problemi

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 18:04:14 EEST

        Selamlar

        Q-mail kurulu sistemimde Outlook uzerinden pop3 ile e-mail' leri
    almaya calistigimda zaman asimi hatasi veriyor. Outlook Express
    uzerinden deniyorum sorun yok. Baska baska makinalarda denedim olmadi.
    Google' da fazla birsey cıkmadi. Bu sabah calisiyordu ama ne olduysa
    birden bire sorun vermeye basladi. Yardimlarinizi bekliyorum
    tesekkurler.

    ---