[linux-network] Apache Directory Authentication...

---------

From: Oktay Žahinošlu (Oktay.Sahinoglu@isbank.com.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 15:56:17 EEST

    Merhabalar,

    Redhat 9.0 uzerinde Apache 2.0.4 kullaniyorum. web uzerinde bazi klasorlerin
    username password authentication'i ile yayinlanmasini istiyorum.. Apache 1.3
    uzerinde calisan iki metodu (.htaccess ve httpd.conf'un icine <Directory>
    tanimlari) denedim ama username password'u kabul etmiyor ve klasorleri
    hicbir sekilde yayinlamiyor. Nasil yapabilecegim hakkinda yardimlarinizi
    bekliyorum.

    Tesekkurler.