[linux-network] Re: Qmail Outlook Problemi

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 18:10:26 EEST

    Selamlar,

    Ayni sorun olmayabilir ama benzerlikler var.
    Maclerde ayni anda 5 den fazla account email kontrol etmeye calistiginda
    timeoutlar gozlenebiliyor.

    Outlookda ise SMTP ve POP3 sunucunuzun ip adreslerini yazarak yeniden
    deneyiniz. Bazen domaini cozumleyememe gibi sorunlar outlook icin
    siradan.

    Mail istemcinizin ayarlarini da kontrol etmeniz de fayda var. Sorunun
    qmailden kaynaklandigini sanmiyorum.