[linux-network] Re: apache load-balancing

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 14:40:45 EEST

    Selamlar..

    IPTABLES bu islerde bir hayli iyidir.=20

    iptables -t nat -A PREROUTING -d x.y.z.w -p tcp --dport 80 -j DNAT --to
    192.168.0.1-192.168.0.6

    Ne yapmak lazim ? Oncelikle orijinal web clusterine 192.168... gibi
    IP'ler verilir. www adresi olarakta x.y.z.w verilir. x.y.z.w makinesi
    uzerinde bu islem yapilabilir. Daha iyisi, kucuk bir makineyi araya load
    balancer gibi yerlestirmektir.=20

    Ayni isi advanced router uzerinden, kernel routing table NAT servisi ile
    de yapmak mumkundur. Hatta wccp patch'i ile guzelce calisilabilir. Ama
    bunlar biraz daha emek gerektirir.

    Saygi ve sevgiler..