[linux-network] apache load-balancing

---------

From: Ozmen Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 13:21:07 EEST

    Slm. Apache'de load balancing yapmak icin iyti bir onerisi olan var mi.
    redhat 7.3 uzerinde mosix ve mod_bakhand denemdim. Mosix zaten web
    serverlarda balancing yapmiyormus (non-HPC oldugundan). Mod backhand
    denedim. ama o da olmadi. DNS uzerinde

    www 300 IN A xxx.xxx.xxx.xxx
            300 IN A xxx.xxx.xxx.xxy
            " " " "

    seklinde bi kayit ve apachede bazi ayarlar gerekiyor. Ama netscape ve
    explorer da surekli ayni servere gidiyor. sadece konqueror da sira ile
    serverlara ulasiyor. Yani bu da olmadi. 6 makineyle yok dagilimi yapmak
    istiyorum. iyi bir onerisi olan varsa, teklifini bekliyorum. Simdiden
    hepinize tesekkur ederim.

    ozmen demirkol