[linux-network] Samba

---------

From: Emre AYTAC (emre@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 10:55:36 EEST

    Merhaba;

    (Ben bu soruyu daha once linux-ileri grubuna sormustum aama cevap alamadi=
    m. Bu nedenle bir kez de linux-network grubuna sormak istedim.)Ben Mandra=
    ke 9.1 uzerinde Samba'nin 2.27 versiyonunu kullaniyorum. Problemim ise Sa=
    mba'da yuk dengeleme(load balancing) yani Samba'nin gelen her istege esit=
     miktarda oncelik vermesi. Bu istegimi bir ornekle aciklamak gerekirse;

    Bu makinede(mandrake yuklu olan makine) bir adet mp3 ve bir adet de depo =
    paylasimi var. Ag uzerinden bir kullanici mp3 dinlerken, baska bir kullan=
    ici ag uzerinden buyuk boyutlu (ornegin 400MB'lik bir iso) bir dosya alir=
    ken mp3 kesiliyor, yani baglantida gecici sureligine kesinti ve kopmalar =
    oluyor. Samba onceligi buyuk boyutta dosya alan kullaniciya veriyor, ben =
    her iki kullanicinin da esit miktarda oncelige sahip olmasini istiyorum. =
    Samba'da bu yuk dengeleme olayini nasil yapabilirim? Yardimlariniz icin s=
    imdiden tesekkur ederim...

    Emre AYTAC