[linux-network] iptables

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 09:04:09 EEST

    Bulunduğum iş yerinde bir adet Redhat 7.3 kurulu,
    Kablo modemle internete bağlı ana makinamız var. Diğer
    Pc'ler bu bilgisayar vasıtasıyla internete çıkış
    yapıyorlar. Yanlız bu pc'ler den bazılarının örneğin
    192.168.0.2 ve 192.168.0.3 ip'li pc'ler interneti
    sınırsız bir şekilde kullanmasını istiyorum. Diğer
    pc'ler ise yanlızca belirli sitelere girebilsin
    istiyorum.

    IPTABLES ile bunu nasıl yapabilirim.
    Not: SQUID kullanamıyorum çünkü web tabanlı özel bir
    program kullanıyoruz. SQUID olursa bu program
    çalışmıyor.