[linux-network] Re: Samba

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 11:32:43 EEST

    Emre AYTAC wrote:
    > Merhaba;
    >
    > (Ben bu soruyu daha once linux-ileri grubuna sormustum aama cevap alamadi=
    > m. Bu nedenle bir kez de linux-network grubuna sormak istedim.)Ben Mandra=

      Sanirim gozden kacmis

    > ke 9.1 uzerinde Samba'nin 2.27 versiyonunu kullaniyorum. Problemim ise Sa=
    > mba'da yuk dengeleme(load balancing) yani Samba'nin gelen her istege esit=
    > miktarda oncelik vermesi. Bu istegimi bir ornekle aciklamak gerekirse;

      Bu konuda sambanin kodu icinde yardimci olacak birsey var mi
    bilmiyorum, ancak samba disinda bilgisayarinizin disari yolladigi veriyi
       yonetebilirsiniz. Bunun icin

      seminer.linux.org.tr den Sayin Serdar Köylü'nün ileri duzey ag yonlendirme
      tldp.org dan advanced routing belgesi

      gibi belgelerden faydalanabilirsiniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk