[linux-network] Re: kablonet statik ip

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 23:57:24 EEST

    Aslinda nihai olarak soylediklerimiz ayni seyler belki de... Amacim
    sizle polemige girmek ya da birilerini irmak degildi; ben yorum degil
    yasadiklarimi yazmistim oysa. Eger siz bu hizmetleri sagliyorsaniz ne
    mutlu abonelerinize, uzerinize alinmayin o halde...
    Saygilar...
    Cengizhan Kaptan
    Not: Bu arada Doruk Bey, MySQL isi tamamdir, tesekkur ederim...