[linux-network] Re: Apache Server - MySQL

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 01:23:56 EEST

    Doruk Bey,
    Tesekkur ederim, hata mesaji aynen soyle:
    Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in
    /var/www/html/mysql.php on line 2
    Bu line 2 olan haliyle mysql_connect()
    tanimsiz diyor, mysql fonksiyonlari sanirim, cunku php infosu calisiyor
    ancak mysql bilgileri yok... Yine de bilemiyorum...
    -Profilden kastim su idi: eth0 adli network kartimda aktive profile
    seklinde isimler oluyor; ben yeni bir tane tanimlamayi -ayni ethernetde
    add yaparak- profil ekleme demek istemistim; cunku kendisi aciklama
    olarak bir cihazda bircok tanimlama olabilir diyor; neyse su anda ben
    localhostu sanirim tanimladim; httpd start ederken, dns bulamadim,
    127.0.0.1 kullaniyorum demiyor hic olmazsa ama su mysql olayi da cozulse
    cok guzel olacak... Ama nasil olacak :) elimden geleni yapiyorum ancak
    basaramadim, Mandrake'de bunlar kendiliginden calisiyordu; ancak kendim
    de RedHAt ve Gelecek'de kurmaliyim ki hem de ogreneyim, yardim eden
    olursa cok sevinirim... Apache'da (yine windows'un tersine :) ) mysql
    bilgisinin orn 3.23.52 gibi gozukmesi vb. gerekmez mi yoksa linux'da
    boyle midir? Neyse... Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan