[linux-network] Re: Apache Server - MySQL

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 01:30:34 EEST

    22 Apr 2003 01:23:56 +0300 tarihinde Cengizhan Kaptan
    <cengizhan@intlcommerce.com> soyle yazdi:

    CK> Tesekkur ederim, hata mesaji aynen soyle:
    CK> Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in
    CK> /var/www/html/mysql.php on line 2
    CK> Bu line 2 olan haliyle mysql_connect()
    CK> tanimsiz diyor, mysql fonksiyonlari sanirim, cunku php infosu calisiyor
    CK> ancak mysql bilgileri yok... Yine de bilemiyorum...
    Bu durumda apache'nin php modulunde mysql destegi yok.

    php.ini ayar dosyasina bir goz atmakta fayda var.

    CK> ogreneyim, yardim eden olursa cok sevinirim... Apache'da (yine
    CK> windows'un tersine :) ) mysql bilgisinin orn 3.23.52 gibi gozukmesi vb.
    CK> gerekmez mi yoksa linux'da boyle midir?
    Apache'den kastiniz phpinfo() fonksiyonunun ciktisiysa, orada gozuken mysql
    bilgisi php modulunun kullandigi mysql istemci kutuphanesinin surumudur.
    Illa sistemde calismakta olan mysql sunucusunun surumu olmasi gerekmez.

    Calisan MySQL surumunu ogrenmek istiyorsaniz, mysql --version komutu daha
    iyi bir cozum olabilir :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694