[linux-network] Re: Fw: Re: squid ram miktarı

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 13:55:26 EEST

Selamlar..

Eger bu makine sadece squid icin calisiyorsa, mem_pool'lari acin ve diger tarafina karismayin. Boylece squid gerektigi zaman gerektigi kadar bellegi kendisi kullanir.

Diger yandan bu makinenin baska gorevleri varsa, squid'in maksimum bellek kullanimini sinirlamaniz gerekebilir. Ama NAT, firewalling vs. bellek gereksinimi cok yuksek olmayan uygulamalar. Bunlara 4-8 MB arasinda RAM yeter genel olarak. Buda 1G icinde her zaman temin edilebilecek bir degerdir (cunku bunlar boottan sonra allocate edilmis olur -> buffers).

Sinirlama icin hangi degeri cikaracaginiz, calisan diger servislere bagli bir konu. Ornegin Apache kullaniyor olabilirsiniz. Bunun icin yuk hesabi yapip, RAM'in yetip yetmeyecegine bakarak squid'i belli bir limitte tutmak isteyebilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

16 Sep 2002 14:04 EEST tarihinde yazmışsınız: