[linux-network] Tekrar Yardim Istegi

From: Tarik AKTAS (linuxforum@web.de)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 16:05:32 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Vaktinizi aliyormuyum bilmiyorum ama benim yapmam gereken bir isi bir turlu yapamadim. Tekrar fikirlerinizi ve yardimlarinizi almak istiyorum.

Konu daha once de forum da sordugum gibi Benim meshur 4 ADSL baglantim. Yapilmak isteneni anlatmak istiyorum. Bu istege karsi siz nasil bir cozum sunardiniz?

Bir tarafta LAN ve bir tarafta da 4 tane ADSL baglantisi olan bir network yapisi var.

Yapilmak istenen:

1-) Landan disariya (wan`a) cikacak tum paketleri % 25/25/25/25 oraninda bu 4 Adsl sistemlere dagitilip disari cikmasi.

2-) Bu Landan 4 ADSL ile paylastirilip disariya cikan paketlerin source ip si 1. adsl in pppoe ipsi olmak zorunda . Yani Paketler 4 ADSL den disari cikarken, sadece 1. ADSL den iceri girmesi gerekmektedir.

Bu konuda tekrar bana yardimci olursaniz cok bahtiyar olurum.

Saygilarimla,

Keine verlorenen Lotto-Quittungen, keine vergessenen Gewinne mehr!
Beim WEB.DE Lottoservice: http://tippen2.web.de/?x=13