[linux-network] Re: Yük Dengeleme

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 16:06:51 EEST

Merhaba,

Thu, 12 Sep 2002 15:33:49 EEST tarihinde Serdar Koylu
<serdarkoylu@fisek.com.tr> yazdi:

SK> Diger yandan tum seminer notlarimda, mumkunse Kirmizi Salon notlarini
SK> edinirseniz, daha genis bir kapsama ulasirsiniz.
Pardon, koymustuk ama herhalde web'in tasinmalari sirasinda kayboldu.

Su anda son yerine tasindigi icin guncelleyemiyorum web'i. Erisimimiz oldugu
anda guncelleyecegim. Eger Pazartesi gunu de goremezsen web'de, bir mesaj atip
kulagimi ceker misin? :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694