[linux-network] Re: Yük Dengeleme

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 14:06:57 EEST

Selamlar..

Cemiyetide bilgilendirmis olmak icin buradan ileteyim. Seminer notlarinda son Ankara'daki IPTABLES yok. Oncekiler biraz buggy ve daha yuzeysel. Bizim artik nerdeyse resmi seminer mekanimiz olan Kirmizi Salon icin, her zaman en iyisini sunmayi ilke edindigimden, burada verilen seminerlerin daha kapsamli, daha derinlemesine olmasini istiyorum. Ustelik Ethem hocamiz gelip uyuttun milleti demiyor, bu nedenle zaman sorunu daha az problem oluyor. Bende daha genis konular ekleyebiliyorum.

Diger yandan tum seminer notlarimda, mumkunse Kirmizi Salon notlarini edinirseniz, daha genis bir kapsama ulasirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

11 Sep 2002 21:28 EEST tarihinde yazmışsınız: