[linux-network] Re: [linux-network] Postfix ile TTNet iyi geçinemiyor

From: Selami Aksoy (selami@jaws.anadolunet.com.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 18:55:17 EET

Anahtar kelimede sorun yok ta.. Sizin postfix iCin aSaGIda yaptIklarInIz
sizin mail sunucunuz iCin smtp auth. desteGi verir. Yani baSka bir
deyiSle ttnet'in yaptIGInI siz de kendi mail sunucunuz iCin yapabilirsiniz.
Fakat bu yaptIklarInIz sizin sorununuzun COzUmU olmaz.
Tahmin ediyorum bunun normal yoldan da bir COzUmU yok.
Bir Sekilde ttnet mail sunucularI smtp auth. istediGinde sizin sunucunuz
oraya kullanIcI adInIz ile Sifrenizi yazabilmeli. Normalde hiC bir mail
sunucu bunu yapmaz zannediyorum. KullanIcI/Sifre girmek sunucunun iSi deGil
istemcinin iSidir zaten. Belki bununla ilgili birilerinin yazdIGI bir modul
filan olabilir postfix iCin. Veya oturup belki siz birSeyler yazarsInIz.

--
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.