[linux-network] Re: [linux-network] Postfix ile TTNet iyi geçinemiyor

From: Tonguç Yumruk (trooper@ttnet.net.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 19:10:54 EET

Sanırım smtp ile smtpd'yi karıştırdınız. Kendi server'ıma SMTP AUTH
desteği verecek olsaydım:

smtp_sasl_auth_enable = yes

değil

smtpd_sasl_auth_enable = yes

kullanmam gerkirdi.

Sasl paketleri postfix'in hem smtp client hemde server fonksiyonlarına
AUTH desteği ekler.

Tue, Nov 12, 2002 at 06:55:17PM +0200 Tarihinde Selami Aksoy Demişki :

--
Sevgi Saygı Linux
Tonguç Yumruk