[linux-network] Re: [linux-network] Postfix ile TTNet iyi geçinemiyor

From: Tonguç Yumruk (trooper@ttnet.net.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 18:34:22 EET

Anahtar terim gerçekten SMTP AUTH olacakmış... Postfix-tls paketlerini
kurup SASL ayarlarını yaptım, ancak inatla TTNet'e mail yollayamıyorum.

Nov 12 18:00:17 Serafettin postfix/smtp[2227]: C8A3514498:
to=<trooper@ttnet.net.tr>, relay=ttfarm.ttnet.net.tr[212.156.4.141],
delay=1653, status=deferred (Authentication failed: cannot SASL
authenticate to server ttfarm.ttnet.net.tr[212.156.4.141]: no mechanism
available)

şeklinde bir hata alıyorum...
Postfix SASL konfigürasyonu şu şekilde:

smtp_sasl_auth_enable = yes
smtp_sasl_password_maps = static:/etc/postfix/sasl_passwd
smtp_sasl_security_options = noplaintext, noanonymous

/etc/postfix/sasl_passwd dosyası da

ttfarm.ttnet.net.tr foo:bar

şeklinde ayarlı.

PS:Dosyayı hash DB haline getiremediğimden (nasıl yapılır bulamadım bir
türlü) static olarak kullanıyorum eğer bunun yolunu da yazabilirseniz
sevinirim...

Tue, Nov 12, 2002 at 03:31:54PM +0200 Tarihinde Deniz Akkus Kanca Demişki :

--
Sevgi Saygı Linux
Tonguç Yumruk