[linux-network] Re: firewall

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 19:59:24 EEST

Bu gibi problemlerle çok karşılaşılıyor. Burak Dayıoğlunun dediği gibi
dışarıya çıkışlarımı SNAT yaparak paketleri gerçek bir source adresiyle
dışarı çıkarıp aynı ip ye gelecek paketleri DNAT ile kendime yönlenmesini
sağladım. Sorun çözüldü hiç bir bağlantı problemi olmuyor. Ama makinanızda
her türlü saldırıya açık oluyor.