[linux-network] Re: mail server

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 13:51:31 EEST

Bu günlerde herkesi nedense qmail veya postfix ile ilgili sorular sorarken
görüyürorum. Ben se sendmail den bir türlü vazgeçemiyorum. Acaba digerlerini
kullanmam bana ne bakimdan avantaj saglicak digerlerinde sendmail ile
yapamadigim neler yapabilirim? Digerlerine geçmek artik bu kadar mecburimi
oldu?