[linux-network] Console'dan ppp bağlantısı.

From: Onur YAPICI (onur@aquafantasy.com.tr)
Date: Sat 17 Aug 2002 - 15:26:06 EEST

Ben console üzerinden dial-up şekilde bağlantı kurmak istiyorum fakat bunu bir türlü başaramadım.
kppp ve benzeri dialer'lerle bağlana biliyorum ama ppp veya wvdial ile bir türlü bağlantı sağlayamadım sorunum ise ppp ile
ppp-go yapınca modem çeviriyor şifre onaylama kısmı sanırım oraya gelince authentication hatası veriyor ve bağlantıyı koparıyor. ppp-go -d yapınca ise bağlanıyor fakat orda ise hiç bir şey yapamıyorum ve route -n yapınca ppp0 bağlantısınında desination vs source ip kısmında 10.10.10.10 yazıyor. modem'mim USR 56K external bir kaç kişi modemmimle ilgili olabileceğini savundu ve bana /etc/ppp/options'un altına bir satır daha eklemem gerektiğini söyledi ama dediklerini yaptım ama bir sonuç elde edemedim bu konuda bilgisi olan arkadaş bana yardımcı olursa çok sevineceğim.