[linux-network] Re: IPTables ve TCP Packet Forwarding

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 17:30:11 EEST

Sayın Bilal SEZER demiş ki:

BS> 1 : İçerde Linux'a belli bir porta gelen paketleri direkt olarak istediğim
BS> bir makinenin portuna yollamak. (eth0 üzerinden)
BS> 2 : İnternet üzerinden Linux'a gelen paketleri içerde belli bir porta
BS> yollamak (ppp üzerinden)
BS> 3 : İçerden dışarıya (Internette belli bir IP adresine) giden paketleri
BS> yönlendirmek.

BS> Şimdi 1. madde için şu komut satırını girmiştim fakat Linux'a gönderdiğim
BS> paketler istediğim IP adresi ve porta maalesef yönlendirilemedi, daha
BS> doğrusu paket yollamak için yaptığım program linux ile bağlantı dahi
> [...]

Size daha basit bir kullanımı olan rinetd yi öneririm. Config
dosyasına gireceğiniz 4 parametre ile kolayca port yönlendirme
olaylarını yapabilirsiniz.

0.0.0.0 80 192.168.0.1 90

yani gelen tüm 80 port isteklerini 192.168.0.1 in 90 portuna
yönlendir. Bu kadar basit.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr