[linux-network] Re: Transparan Squid'i normal şekilde de kullanma

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 13:27:06 EEST

Selamlar..

Bizim squid her iki sekilde calisiyor. Ilgili satirlar sunlar:

httpd_accel_host virtual
httpd_accel_with_proxy on
httpd_accel_uses_host_header on

Baska bir sey gerekmiyor. Dahasi sadece 2. Satir dahi yeterli, 1. Si transparent proxy icin 3.su de transparent proxy'nin HTTP 1.1 cagrilarindaki HOST fieldine gore handle edilmesi icin.

Saygi ve sevgiler..
06 Aug 2002 14:37 EEST tarihinde yazmışsınız: