[linux-network] Transparan Squid'i normal şekilde de kullanma

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 14:38:35 EEST

Syn Davut Topcan

Bu dediğiniz 3 satırla transparan olarak tekrar denedim. Transparan olarak
sorun yok ama explorerda ayar yaptığımda aşağıdaki hatayı veriyor.

The following error was encountered:

  a.. Access Denied.
  Access control configuration prevents your request from being allowed at
this time. Please contact your service provider if you feel this is
incorrect.