[linux-network] Re: Fw: Transparan Squid'i normal ?ekilde de kullanma

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 14:51:46 EEST

O zaman dökümanı bir incele bakalım.

http://www.tldp.org/HOWTO/mini/TransparentProxy.html

See You Latter
(:-------------------------------:)
Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743
  Karadeniz Holding A.Ş.

-----Original Message-----
From: linux-network-bounce@linux.org.tr
[mailto:linux-network-bounce@linux.org.tr]On Behalf Of Gürkan KARABATAK
Sent: Tuesday, August 06, 2002 2:43 PM
To: linux-network@linux.org.tr
Subject: [linux-network] Re: Fw: Transparan Squid'i normal ?ekilde de
kullanma

Levent Bey ve diğer arkadaşlar. Squid ile bir problemim yok yani Squid'i
transparan olarak bahsettiğiniz satırları yazarak ve hedef portu 80 olanları
3128 e yönlendirerek kuruyorum. Yani doğru şekilde. Ve de transparan olarka
gayet iyi çalışıyor. Ama dediğim gibi normal ayar yapanlara bahsettiğim
hatayı veriyor.